Subject: Eesti Raudtee taristu elektrifitseerimine OSA5
From: "Francisco Brenes Luque" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Juan Jose Miranda Jimenez" <[email-masked]>, "Beatriz Caballero Alvaro" <[email-masked]>
Date: Fri, 2 Aug 2024 14:18:08 +0300

Lugupeetud,

Olen Francisco Brenes, Ayesa raudtee elektrifitseerimise insener. Võtan
teiega ühendust, et edastada kogu teave seoses teie heakskiiduga raudtee
elektrifitseerimise lõigu kohta, mis ulatub Tartust Koidula-Piusani ja
kuulub projekti "Eesti Raudtee taristu elektrifitseerimine".

Kogu teave on lisatud järgmisele lingile, mis aegub nädala pärast, seega
palun laadige see enne tähtaega alla.

https://we.tl/t-SI11D6Bdml

Olen teie käsutuses kõigi küsimuste, ettepanekute või täiendavate teabe
päringute jaoks.

Parimate soovidega,

Saludos / Regards

Francisco Brenes Luque
Ingeniero de proyectos ferroviarios

Área Ingeniería Infraestructuras e Instalaciones del Transporte

ADVERTENCIA LEGAL / Protección de datos
 <http://legal.ayesa.com/> http://legal.ayesa.com